Reklamní předměty patří k tradičním způsobům propagace. Mají ještě v současné době stále své místo? Fungují?
Reklamní předměty jsou vysoce účinné
Do komplexní marketingové nebo komunikační kampaně reklamní předměty jednoduše patří. A to i v současné době. Jedná se o efektivní marketingovou strategii, která vám napomůže zvýšit povědomost o značce.
Platí totiž, že jiné formy reklamy zůstávají svým spotřebitelům běžně na očích jen pár sekund. Užitečné propagační předměty stojí naproti tomu v centru pozornosti potenciálních zákazníků dokonce po většinu času.
Značková trička, tašky nebo psací potřeby navíc jsou z pohledu zadavatele i nákladově efektivním způsobem, jak posílit vědomí o vaší firmě u spotřebitelů. K této marketingové strategii se tak uchylují dokonce i zavedené společnosti a světoví lídři svého oboru.
Úspěšnost reklamních předmětů dokládají i statistická data. V USA vlastní dokonce 8 z 10 spotřebitelů 1 až 10 propagačních produktů. Hned 6 z 10 takových spotřebitelů má u sebe propagační produkty po dobu až 2 let.
Efektivitu potvrzují i studie
Podobné závěry potvrdila i společnost Promotional Products Association International (PPAI). Ta ve své Consumer Study Report z roku 2021 uvedla, že si firemní propagační předměty nechávají déle než 5 let, a u 70 % dotazovaných bychom je našli déle než 1 rok.
Propagační produkty jsou mezi spotřebiteli nejsledovanější formou reklamy. Název značky uvedené na reklamním předmětu si vybaví 76 % lidí.
Asociace Promotional Products Association International v roce 2021 ve své spotřebitelské studii uvedla, že plných 94 % účastníků průzkumu sdělilo, že rádi dostávají propagační výrobky. Reklamní produkty také podle 83 % účastníků zlepšují dojem ze získaných zkušeností. Také 3 ze 4 účastníků navíc zhodnotili, že by pravděpodobně změnili značku, pokud by obdrželi propagační produkt od té, se kterou dříve neobchodovali.
Reklamní předměty jsou tedy vysoce účinné. A se značkou UniMark si zaručeně zvládnete vybrat ty nejlepší přesně pro vás.